torsdag 29 mars 2012

Äntligen lossnade det!!!!!!

Som ni kanske läste på förra inlägget så var jag riktigt less i morse pga av att alla fick fisk utom jag. Jag är glad för dom som fick fisk, men ledsen för att jag inte fick någon. Men vände det på eftermiddagen?


Fredda fick denna grymt fina Nystigna Blanköring som gäde 2.9kg! Grattis!:D Han tog även en i morse på 2.7kg!

Sedan så släppte det för mig!!!!!


Jag började med en mört på 5hg. Jipii!;)

Sedan så small det på en Nystigen Öring på 1.3kg som fick simma tillbaka!


Ett litet tag senare så fick jag en Abborre på 4hg!


Lite senare ändå så drog det i igen! Då var det en blanking på 1.5kg!!


Efter ett tag sög det i rejält i spöt! Efter en 5minuters drillning så kom denna vackra Nystigna Öring upp, vik 2.8kg!




Sedan gick det ett tag.. Sedan "PANG" så satt det en där igen, jag kände direkt att det var en i samma size som den förra. När den kom upp så var det en Öring på 2.4kg! Denna fick dock simma tillbaka!



 

Jag kan säga att detta behövde jag verkligen till 100%. Mer rapporter kommer framöver. Hare gött alla!:)



1 kommentar:

  1. Grattis Andreas ! Trägen vinner , så tålamod är a och o :) ! Vet väl jag att du drar fisk , eju lik pappa :) ! Peter//LJUSNE JPM

    SvaraRadera