måndag 15 april 2013

Nu är det nära!

 
Idag så var det dags för ännu ett Havsöringspass nere vid älven med min goda vän Thomas Larsson! Under dagen så nappade det lite till och från hela tiden med hemskt korta men mycket effektiva huggperioder. Jag började fiska runt 07.00 och då var redan Robert Karlsson där och hade dragit ett gäng! Det dröjde inte länge innan jag också drog på en, en mycket fin "Omblänkare" som självklart fick simma tillbaka efter en snabb fotografering. 

 
Vinden kom och det började att blåsa väldigt mycket så det vart grymt svårt att kasta och med det så nådde vi inte riktigt ut till fisken. Men vi lyckades ändå att lura några till!






 
Sedan när Thomas, Micke, Tjus, Tobias kom ner så drog Thomas på några mindre fiskar för att sedan visa vem som bestämmer! När jag gick in till klubbstugan för att låna toan en snabbis så drar Thomas på en! När jag kommer ut genom dörren så ser jag spöt står böjt och märker direkt att det är en finare firre! Så rätt jag hade! En GRYMT fin Omblänkare på prick 2 kilo! STORT GRATTIS Thomas!:D




 
Jag kan avslöja att det inom några veckor kommer upp en sak som ja tror ni kommer gilla,  för det gör alla fall jag!

HARE GÖTT!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar