fredag 12 augusti 2016

Tillbaka för att stanna! - Årets Första Lax!


Jo men vi kör väl igång igen då! Nu är jag tillbaka på bloggen och den här gången för att stanna! Fisket har verkligen hamnat på sidan om och inte alls varit lika stor del i mitt liv senaste åren som det var förut på den "gamla goda" tiden, men nu jäklar kör vi igång igen! Det ni kan vänta er är spännande blogginlägg om vilda fångster, flugbindnings beskrivningar, tips och tricks! Nu kör vi!


Efter att ha spenderat ca 120 timmar nere vid älven i år för att försöka få någon Lax så lyckades jag ÄNTLIGEN idag lura årets första! Dock en liten på 4.4kg men nöjd som bara den, det är jag, det kan jag säga. Det roliga är att jag lyckades få den på ett HELT NYTT fiskesätt som Thomas tipsade mig om, jag vara bara tvungen att prova detta, och det resulterade DIREKT! En på land och 2 tappade efter bara en liten stund...


Hoppas verkligen att ni kommer att följa mig igen! För nu kör vi!
HARE GÖTT!:D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar