söndag 8 mars 2015

Dags Att Berätta Sanningen!

NU är det dags för er att få veta sanningen!

För två år sedan var jag en av Sveriges kändaste och största Sportfiskebloggare, jag skaffade mig väldigt snabbt ett namn inom Sportfiskevärlden, snabbare än jag och många andra ens förstod hur det ens var möjligt. Hösten 2013 började jag att studera nere i Forshaga på Forshagaakademin och Sportfiskelinjen. Min dröm hade gått i uppfyllelse, äntligen! Dock varade den lyckan inte länge..

Problem med vänner, förhållande och pressen jag hade på mig fick mig helt enkelt att gå in i väggen. Jag kände konstant att jag måste lyckas för att jag personligen hade lagt sådan enorm press på mig. Folk från höger å vänster hörde av sig konstant och frågade hur det gick med fisket, skolan, om jag ens hinner med något fiske nu när jag har skolan, eller om det är över med bloggen osv...

Den största smällen blev väl när jag varje helg åkte hem till Ljusne (50 mil enkel) och festade med polarna och blev sviken gång på gång, mitt hjärta blev krossat av de närmsta och framförallt, den närmaste! Söndagen åkte ja tillbaka (50mil) till Forshaga och så fortsatte jag under mina få månader på Akademin innan min kropp sa ifrån. Ut och in på sjukhusen runt om i Hälsingland. Det snackades om alla möjliga sjukdomar ( allvarliga ) som fick mig att må ännu sämre rent psykiskt.

Efter att ha levt hela livet som överviktig och fått stått ut med mobbningen i hela mitt liv har jag nu fått nog. Det går till en gräns hur mycket skit man kan ta innan man bryter ihop, det hände i helgen. Brutet lillfinger och spricka i handen, dock ingen person till skada förutom mig.

Precis gått ur ett förhållande som också tog på mig, men jag inser nu att jag förtjänar så mycket bättre, en som faktiskt respekterar mig tillbaka.

Nu till saken, vart tog "Andreas Riktiga Sten" vägen?

Jag är kvar, dock inte alls lika aktiv inom fisket längre PGA en enda anledning:

HENNE, jag gav upp min karriär inom Sportfisket när jag var som hetast för en tjej. Förstår ni hur desperat och ensam jag kände mig, jag var dödskär och gav upp ALLT för henne, jag vilja spendera VARJE sekund med henne och det har nu slagit tillbaka ENORMT hårt må jag säga. Nu är man singel och tänker vara det ett tag till!

Men ni alla ska veta EN SAK! 2015 ÄR MITT ÅR OCH NU JÄVLAR KÖR VI!

Sportfiskemässan 21 Mars, hoppas vi syns!


HARE GÖTT!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar