onsdag 1 april 2015

The Future Is Bright


Nu när de kalla nätterna börjar att övergå till de varmare, skönare och ljusare tiderna så känner jag att fiskesuget är på väg tillbaka! Det rycker i fingrarna och pulsen stiger direkt när jag tänker på att få stå med ett flugspö i handen och bara njuta, det ni! Som tur är så drar jag och farsan återigen till Gotland den 21-24 April med Johan Broman med fler! Det är årets höjdpunkt när det gäller fiske! Att få sitta vid strandkanten med sin egna far och en grymt bra kompis är bland det bästa som finns! Långa dagar som innehåller fiske och sena nätter då det är röj ute på Gotlands krogar med god mat och dryck, inget, och då menar jag INGET klår det. 





Det blir även en tur till Stockholm för att fiska med Johan i början på Maj, ska bli riktigt kul! Norge är fortfarande en frågetecken så vi märker vad som händer.



Havsöring blir det som vanligt här hemma och i år ska jag äntligen gå in för det igen som jag gjorde när mitt intresse brann som mest för några år sedan. 






Jag har även fått ett intresse för fiske efter Gädda och Abborre som växer mer och mer! Personbästa på Gädda ska ja försöka att klå, det är ett av mina mål med det kommande året! 






Jag har även fått äran att lära känna en fantastiskt människa på slutet, en människa som betyder mycket för mig och som har blivit min förebild. Han kör sitt egna race och bara är sig själv. Hans musik är enorm och det märks att det kommer rakt ifrån hjärtat, det är hans musik och ingen annans. Vi har kommit varandra nära och blivit polare, när jag är med den människan, då försvinner alla problem och tankar. Jag blir ärligt som en helt ny människa när jag är med honom och jag mår så fantastiskt bra när vi umgås så jag hoppas att det inte dröjer länge till nästa gång, Emil Assergård du är och förblir en av mina bästa vänner, du är helt enkelt grym. Sedan du kom in i mitt liv har allt blivit så mycket bättre, love <3





Om två veckor drar jag på lite äventyr, mer om det senare!

HARE GÖTT :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar