söndag 20 november 2011

Bedrövligt Fiske

Idag var det nog det sämsta fisket som jag har varit med om i höst. Jag fiskade med Emil Westlund och Lite med Victor Gustavsson.

Jag började uppe i bubbelviken. Emil var redan där jag när jag kom och han hade inte känt något i viken. Men det vakade bra mycket fisk där, frågan är om det är Lax eller Havsöring? Efter att vi har provat där ett litet tag så går vi ned till Kanalen.

Där var det några personer som redan fiskade. De hade drillat några stycken, både öringar och laxar. Jag och emil börjar att fiska.


Efter ett bra tag så tappar Emil en fisk. Lite senare en till. Ett tag senare efter att vi hade vilat så fick Emil en på ca 40cm som fick simma tillbaka. Victor kom och fiskade med oss, han kände inget heller, precis som mig.

I morgon är det skola och efter det blir det väl att åka och Spinnfiska lite i Kanalen/Bubbeviken.

SKITFISKE PÅ ER ALLA!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar