lördag 25 februari 2012

Förklaring...

Jag vill bara säga att ni inte ska släppa bloggen ur sikte bara för att det inte är så många inlägg just nu. Jag förklarade innan vintern att jag inte håller på med vinterfiske, och håller man inte på med vinterfiske så finns det inte så mycket som man kan skriva om. Det var därför jag började med Intervjuerna och Reportagen så att det fanns något att läsa. Det var tydligen en riktigt bra idè. Det kommer att komma upp fler Intervjuer, nästa kommer troligtvis redan att komma upp ikväll. Det är mannen bakom det nya WebbTv programmet "NyttFiske" Jag tycker att ni ska börja följa hans jobb, för det gör jag. Men till våren så lovar jag att ni INTE kommer att bli besvikna. För då kommer det att komma upp Reportage, Intervjuer, Videor, bilder, och kanske även en fiskefilm? Så fortsätt att kolla på bloggen, jag kan ju inte tvinga er. Men ni kommer inte att bli besvikna alla fall.

Nu när Vårfisket börjar att närma sig och om någon vill ha lite tips och Havsöringsfisket i Ljusne eller beställa flugor till fisket, så är det bara att höra av er till mig. Hare bäst!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar