onsdag 22 februari 2012

Så Ligger Det Till...

FishEco+ och jag har kommit överens om att dom får lägga upp mina Intervjuer/Repotage i sin helhet på deras hemsida, om det är något speciellt. Dom har nu lagt upp intervjuen med William Moberg ...
http://fisheco.se/news.php?modulID=2&newsID=1886

Fiske!

Idag slutade man tidigt i skolan så då tänkte jag att man kan ju lika gärna åka ner till Älven och ta något kast. Idag vart det flugfiske. Tyvärr vart det ingen fisk på land, men några kort vart det i alla fall.

Jag kom ned till Strömmen runt 13.40. Direkt när jag kom dit så såg jag att det gick väldigt hårt vatten i turbinen. Tyvärr så hade jag lämnat mina lite "Tyngre" flugor hemma. Men jag körde på än då. När jag stod och fiskade så ringde Fredrik. Han var ute på kistan på Norra sidan. Han hade inte fått någon fisk, men tre stycken drag fick han upp. Kanske dags att rensa botten lite? Det finns faktiskt folk som badar där, och att få en trekrok i foten vill man inte ha. Hur som helst... Jag fortsatte att fiska men ingeting hände, efter att ha fiskat i ca en timme så åkte jag över till fredda för att ta lite kort. När jag kom fram så stod han vid vindskyddet, han ställde sig och började fiska. Jag tog kort. Här är några kort...






Och ni som har hundar! Ta reta på skiten efter dom, för det ser förjävligt ut på vissa ställen. Kan man inte ta reda efter dom så ska man inte ha en hund heller.


Fiske pågår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar