måndag 28 maj 2012

Båtfiske | Och Bilder

Idag fick jag äran att följa med Janne Goode ut med båt för att prova lyckan utanför Ljusnans mynning. När vi kom ut så hade jag ett rejält jävla hugg. Men den lossnade lika fort som den fastnade. Efter det så fick jag en smolt, men inget mer... Janne hade en som följde efter ända in till båten, men högg inte!

Efter att ha åkt efter hela kanten så valde vi att åka till den Södra sidan. Men det var inte bättre där, hemskt trögt. Även där fick jag en smolt, men inget mer... Men hur som helst så var det väldigt kul att följa med ut, och jag hoppas att det blir fler gånger än denna:)

Här är bilder från dagen och senaste veckan!:D


















I morse så provade jag även att fiska på udden, men utan någon känning. Nu längtar man efter Laxen!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar