lördag 5 maj 2012

Sjukt fiske!

Jag har precis kommit hem efter att ha fiskat Öring i ca två timmar. Fisket var kanon helt enkelt. Fem stycken Öringar med en toppvikt på 1.3 kilo. Alla fick frihiten sin åter. När jag kom fram till mitt första ställe så dröjde det inte länge innan den första firren satt där. När jag hade krokat av den så fick den simma tillbaka.

Bara någon minut senare så small det på igen! Smack Öring runt 1.1 kilo. C/R.
Efter den andra fisken så vart det lite trögare, och sedan precis innan jag skulle byta ställe så sög det i rejält igen. Efter en rolig fight så kommer det upp en Öring runt 1.2 kilo C/R.





Väl framme vid nästa ställe så provade jag att byta drag, sjunde kastet så small det! Upp kommer det en Öring igen runt 1.1 kilo.




Sista ställe som jag provade levererade också! Öring runt 1.2 kilo.



Jag har även nu börjat att sätta mig in i Photoshop. Dom här bilderna har jag gjort:) Hare gött!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar