fredag 18 maj 2012

Nytt sammarbete med Johan Broman, och Mats visar hur man gör!

Fisket i Ljusne just nu är väl okej, det kommer upp lite fisk då och då. Men det är långt ifrån bra. En karl som har fått väldigt bra dom två senaste dagarna är Mats Lundin. I går fångade han två stycken, ena på 1.3 kilo och den andra på 2.4 kilo.

Idag var det Mats tur åter igen! Han trotsade både vinden och regnet, men då fick han även känna fisk.  En på 2.4 kilo, lika vikt som igår. Han tappade även en runt kilot. Bra jobbat Mats, GRATTIS!:D


Dagens firre på 2.4 kilo!


Själv så har jag fiskat hemskt lite idag, men det räckte för att det skulle gå åt skogen. Jag vart en Pounch Pro lina fattigare:( Men jag lyckades få några mindre Havsöringar runt 40-44 cm.

Riktigastens Fiskeblogg har nu börjat ett litet "blogg" sammarbete med självaste Johan Broman. Ni kommer nu att kunna se några utav Johans fiskerapporter här på min blogg. Men dock bara dom jag tycker är intressanta, alltså inte varje. Kika in på hans blogg vettja!:)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar