söndag 15 juli 2012

Laxfiske | Nytt PB, dubblar!

Idag var det dags för "Udden" fiske igen! När jag kom ner runt 07.00 i morse så var redan Victor, Magnus och Peter där, lite senare under dagen så kom även Titti ner för att fiska.
Efter bara ett litet tag så drog Victor på en liten men otroligt vacker Lax! Vikt 2.2 kilo!
GRATTIS!:D



Ett "X" antal timmar var det Victors tur igen! Upp kommer en Lax på exakt 7 kilo!
GRATTIS!:D

Senare under dagen var det Magnus tur! Han nöp sin andra Lax för detta år! Vikt exakt 6 kilo!
GRATTIS!:D


Sedan gick det många timmar ... Titti åkte hem runt 15.30 och Peter ca 18.00.
Senare mot kvällen så var Magnus tur igen! Denna fisken vart han nog mycket gladare över än den förra!
Havsöring på 5.5 kilo! Även nytt PB!:)
STORT JÄVLA GRATTIS!!!!!!:D




Eftersom jag "Nollade" idag igen så fick man ju visa hur man "Ska" igentligen hålla fiskarna.. :)






Till slut vill jag börja med att tacka Magnus som tog på sig att vakta hela dagen för våran skull.
Sedan vill jag tacka Peter så bjöd mig på fisket idag!
TACK NI ÄR BÄST!:D
HARE GÖTT!:D





1 kommentar:

  1. Hej!

    Underbara laxbilder! Skicka gärna om du har lust någon till mig så kan jag lägga upp dem som inspiration för nybörjare på www.flugspon.se

    SvaraRadera