tisdag 10 juli 2012

Norra Sidan Levererade 2012-07-9!

OBS! Detta är ifrån gårdagen!
Klockan var runt 18.30 och jag valde att åka och fiska lite Aborre, jag fiskade i ca tjugo minuter och fick ca 15 stycken. Sedan så begav jag mig emot älven. Jag började med att åka upp till smedjan för att kolla, där hade Christer Olsson fått en Lax på 4.7 kilo!
GRATTIS!:)




Sedan så åkte jag över till Udden för att kolla om någon hade fått något.
En Lax kom det upp på hela dagen på udden, jag skulle tippa vikten runt 10 kilo, namn har jag inget.
GRATTIS!:)

Sedan så stog jag och kolla emot Goudes, helt plötsligt så hängde det en Lax som vi tippade runt 12 kilo på vindskyddet. Jag åkte direkt över för att skulle kolla vem det var, Anders Karlsson var det som hade fått den! Inte nog med det så fick han den på FÖRSTA utlägget!:)
STORT GRATTIS!:D
Vikt 12.6 kilo!


När jag höll på att fotografera Anders och Laxen så säger han att det står en till och drillar lite neråt.
Det var Lars Lindqvist! Han kommer upp med en otroligt vacker öring som väger hela 3.9 kilo!
GRATTIS!:D

WTF!?


HARE GÖTT!:D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar