torsdag 16 augusti 2012

Notholmen | Guden och Bengt Levererar!



Dagens Laxfiske började otroligt trögt! Men efter ett par timmar så tog Victor upp dagens första fisk! En Havsöring på 2.5 kilo!
GRATTIS!:D




Sedan var det sjukt trökgt fiske, men på eftermiddagen så kom Stefan "Guden" Strandqvist och Bengt ner för att fiska på spinnsträckan. På ett par timmar så hade "Guden" redan fiskat fullt och Bengt fått två stycken! RESPEKT!
GRATTIS!:D


Eliten...

Bengt med dagens största på 13.7 kilo!

"Guden" "Gudar" sig! :)
LAXDARR!:D

Sedan var det ÄNTLIGEN min tur! Efter en mycket hård början och jag visste inte riktigt hur jag skulle göra. Den såg riktigt rund och fin ut och så rätt jag hade! PANG! Nystigen Havsöring, nej vänta! Vi börjar om! PANG! MELON PÅ 1.1 kilo!!!!:D
Haha...


Idag sa jag att detta var mitt sista Laxpass för denna säsong. Men i morgon blir det ännu en pass, fast denna gång på Spinnsträckan med min goda vän Krim. Rapporter kommer i morgon kväll!
HARE GÖTT!:D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar