måndag 24 september 2012

Kunde ha förlorat en mycket god vän!

Idag när jag var påväg ner till Gävle så får jag ett samtal som jag absolut inte villa få. En olycka hade hänt mitt i Ljusne och min goda vän Johan Sjödin var inblandad. Jag tänkte direkt, snälla låt det gå bra! Fort som fan in på "Helahälsingland" och då får man läsa detta...
 
"På måndagens eftermiddag strax efter tre kolliderade två unga män med en bil. Bilisten gjorde en vänstersväng som männen på mopeden inte såg, i korsningen mellan Nygatan och Smedsvägen. Trots att mopeden bara färdats i uppskattningsvis 30-40 kilometer i timmen hann skadorna bli märkbara. De unga männen körde in i bilens ena sida med en sådan kraft att mopeden började läcka ur bränsletanken.
Den ena mopedisten fick föras till Hudiksvalls sjukhus med kraftiga smärtor i foten. Det är för tidigt att uttala sig om hans tillstånd. "
 
Jag fick en rysningen igenom hela kroppen som jag inte kan förklara, men under kvällen så fick jag reda på att han hade klarat sig ganska okej med lindriga smärtor. Ingeting var brutet, tack och lov!
Tänker på dig kompis, hoppas du fillfrisknar fort så vi kan dra mycket fina fiskar tillsamans <3 !!!!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar