lördag 19 januari 2013

Det Är Ni Läsare Som Gör Det Möjligt.

Jag skulle bara vilja säga till er alla läsare som följer mig och min blogg. Det är NI som gör det möjligt, det är tack vare ER som jag fortsätter med bloggen och det jag står för. Utan er så skulle jag inte kunna stå för allt jag tror på och kämpar för. Jag kan inte visa hur tacksam jag är med ord, och jag vet inte vad jag ska säga. Men ni ska veta en sak. Att det värmer så sjukt mycket när jag ser att läsarna ökar för varje dag som kommer och går.
 
Som tack för att ni följer mig så kommer jag att annordna en liten tävling här framöver. Mer om det kommer senare.
 
Senaste veckan har jag haft ca 1000 olika läsare på bloggen, tror det är nytt rekord! Så tack så mycket! Tävlingen kommer upp inom kort!

HARE GÖTT!:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar