onsdag 24 april 2013

VI Levererar!:)

Jag skynda mig hem från skolan var nere vid älven tio över tre och började flugfiska vid brofästet där jag fick den i går, men jag kände inget där. Emil hade inte känt något där heller  så han fråga om vi skulle åka till kanalen och det gjorde vi. Jag knöt på en liten Nymph  och kasta,  på femte kastet small det på en! Man såg något ganska stort och blankt under ytan. Emil kom för att hand-taila och Niklas såg att jag drog på en och kom över. Den vägde 2.3 blank och fin sen hade jag en liten dutt, sen åkte jag runt och kolla lite då såg jag en liten vit hare som satt och kolla.


Niklas fick en grymt bar bild på den :)

 
 
                                         Johan var också där och kasta men fick inget.

 

 
 


                                            //// FREDDA///

Ja som ni ser så fick Fredda en mycket FIN Havsöring idag! STORT GRATTIS!:)

Även jag lyckades lura en under dagen, men dock en lång och small Havsöring på 2.0 kilo, men vad gör det? Det är LIKA skojigt ändå!:D
 
 
Om EXAKT 6 dagar så är jag, Pappa och Broman på väg till Gotland för att jaga riktig vild Havsöring och det ser ja fram emot!

HARE GÖTT!:D

// STEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar