lördag 15 mars 2014

Sportfiskemässan 2014!

Som ni alla har märkt så har min bloggning legat på nivå noll ända sedan i somras och jag har väldigt många anledningar till varför. Har haft / har problem med hälsan och jag fiskar nästan ingeting, men jag kommer nu tillbaka mer och mer till fisket eftersom så snart så ska jag nog vara tillbaka helt även med bloggandet!


"Riktigt Fiske" planeras att börja filma under 2014 samt börja att visas i slutet av detta år eller i början på nästa, det beror på hur fort det går att få ihop allt, är ganska svårt när man är nästan själv.


Sportfiskemässan som firar 10 år börjar NU på fredag den 21-23 Mars där jag då kommer att stå som utställare under bloggatan med andra duktiga bloggare, hoppas att vi syns där!

MVH ANDREAS RIKTIGA STEN!:)


1 kommentar:

  1. Krya på dig. Känner dig inte men märker att du verkligen gillar ditt fiske och hoppas du snart får slunga klingan igen.

    SvaraRadera