onsdag 17 september 2014

Abborre - Sjuka Jakter!



Jag fick höra lite rykten om att det skulle va imponerande sjukt bra Abborrfiske under ca 20 min på kvällen på en viss plats och ja kände ja bara va tvungen att prova... Kom ned till platsen runt 19.00 och började fiska kanske 19.15. 
Under ca 15 min så var det ett helt otroligt fiske efter Abborre, men såg bokstavligt talat när de kom in på det grundare partiet, det bara kokade av Abborre. VARJE kast va det kontakt med fisk och ingen vägde under 5-6 hg. Jag lyckades dra upp 7 fina Abborrar som fick följa med hem och på 7 Abborrar låg vikten på imponerande 4.3 kg! Även Niklas drog ett gäng och Magnus fick prova mitt spö och även han drog en riktigt fet och fin!




Ikväll är det dags igen, samma plats och samma tid!:)


HARE GÖTT!;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar