tisdag 21 augusti 2012

Ljusne | Kommundag!

Idag så var det dags för ett gäng från kommunen att komma och prova på "Notholmens" vackra fiskar! Denna dag kunde INTE bli mer perfekt. Dagen började med otroligt mycket regn, men det spelade ingen roll! Den första som fick upp en Lax var en vid namn Christer. GRATTIS!:D


Strax där efter så var det Thomas Thyr som drog på en! Upp kommer en otroligt fin Lax på hela 12.5 kilo!
GRATTIS!:D


Thomas fick en till senare under dagen, men ingen bild på den

Även Rolf Westelius drog en Larre på 5.1 kilo! GRATIS! ingen bild...


Även jag fiskade under dagen, jag drog på sju Laxar som jag gav bort så att dom fick drilla. Men nästan precis när vi ska packa ihop så börjar tuggningarna! Jag säger direkt, att denna ger ni fan i!:) Denna är min! Efter en lång fight och en otroligt nervös håvning så är den äntligen i håven, men vi såg inte vart flugan satt? När vi kollar runt lite så sitter den långt ner i halsen på fisken!:D JIPPI!!!!:D:D

Vikt 8.4 kilo!

Livet leker, njuter av varje dag så mycket jag kan. Fiske är min passion, fisk är mitt liv!
HARE GÖTT:D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar