måndag 17 september 2012

Notholmen | Premiär!

Efter att "Udden" har varit avstängd i nästan en månad så var det ÄNTLIGEN dags att prova lycka med Stefan Strandqvist. Dagen började sådär med några tappade och kanon vatten. 12.00 så slog Fortum av turbinen nästan helt och skulle öppna den inom två timmar, två timmar vart fyra timmar. 16.00 så började vi fiska igen! Fortsatt väldigt trögt, ingen visade sig på "Hugg" stället.
 
Framåt kvällningen så såg jag att det började visa sig fisk i strömkanten 100 meter ut från Land. Första kastet så drog jag på en Abborre på ca 7 hg. Andra kastet så tappade jag en Lax runt 3 kilo. Tjugo kast senare så hade jag fått en Lax på 7 kilo och tappat runt 10 st, det var fisk i stort sett varannat kast. Krim och Stefan läskade ihjäl sig:)
Sedan dog det ut för kvällen, men jag är nöjd ändå!:)
 

 
Tack för idag grabbar, hare gött!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar