lördag 13 oktober 2012

Fiske med Johan , Martin, Edvin, Pontus

I dag blev det fiske hade planerat att gå upp tidigt med vakna 14,00 och sen var jag nere vid älven 14,20 . När jag väll var där stog Edvin och kolla på en stor lax på kanske 12 kg som stog stilla . Sen börja vi fiska efter några kast så krokar jag en med mitt bombarda förmodligen felkrokad bar iväg så jag satt stopp och linan small . Sen hade Édvin och jag några hugg , sen kom Johan och Martin tillbaka dom hade varit där i morse och fiska .Vi såg att dom drilla lite då gick jag och Edvin längre ner för vi såg några fiskar som hoppa där men vi hade inget .Sen när vi gick och prata med dom så hade dom fått lite.
                                      Martin med sin första lax någonsin 2kg GRATTIS ! :)  
                                Han fick även en mindre lax      



Johan fick den här öring på 2,3 kg i morse Grattis :)   och även några laxar

Sen filea jag Martins lax och Johan och han åkte hem , då rörde jag , Edvin , Pontus på oss neråt men jag hade bara ett hugg sen åkte vi hem
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar