måndag 29 oktober 2012

Snövädret Levererar Fiskar!

06.15 i morse så ringde min mobil, nu var det ÄNTLIGEN dags att köra årets första pass i snö vädret! Klev upp, klädde på mig och gjorde i ordning ett par mackor. Sedan begav jag mig ner mot älven för att möta upp grabbarna! Jag var först nere vid älven, helt tomt där... Inte en människa i sikte... Efter ett tag så kom Fredrik och vi började då att fiska! Det dröjde inte länge innan den första firren satt där! Larre runt 1.5 kilo! C/R!


 
 
 
Efter ett litet tag så hade jag fått tre Laxar största runt 2 kilo. Alla fick simma tillbaka!



Sedan drog Fredda till med en Larre runt 2.5 kilo! GRATTIS:) Ingen bild tyvärr :/

Sedan så började skit vädret, storm, snö, hagel, dimma :( Då tillbringade vi resten av turen i vindskyddet (Bastun) ;)



 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar