lördag 18 maj 2013

Flugfiskekurs | Norrsundet!

Idag var det dags att hålla i min första Flugfiskekurs någonsin, till min hjälp så tog jag med mig Victor! Vi åkte hemifrån Ljusne runt 09.00 och var framme vid macken i Norrsundet runt 09.30. Runt 10.00 så kom de som skulle vara med. Efter att ha snackat i hop oss så åkte vi ned mot ena badplatsen i Norrsundet för att tillbringa några timmar där med: Tips, Tricks, Kastteknik och ha allmänt roligt.
 
Vi började att gå igenom linorna, spön och nästan allt som har med flugfiske att göra. Efter att snackat i ett tag så började vi att svinga flugspö, och när dagen var klar så var alla fall jag riktigt nöjd med resultatet. Att se de utvecklas under 3 timmar var väldigt roligt både för mig och Victor.
 
 





 

 
Tack så mycket för en rolig dag. Både jag och Victor kan tänka oss att hålla i fler sådana här "Kurser" bara hör av er om ni är intresserade!

HARE GÖTT!:D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar