måndag 3 juni 2013

Regnbågsfiske

Efter att jag, Thomas och Fredda hade varit ned till Najc i Gävle under eftermiddagen så vart vi alla 3 jätte sugna på att svinga lite flugspö när vi kom tillbaka, så det gjorde vi! Regnbåge stod på schemat, efter en trevlig lunch nere i Ljusne så drog vi mot Guldgruva! Vi kom inte fram förens runt 18.00 och började fiska direkt. Inte ett enda vak såg vi förens vi åkte hem runt 22.00. Vi 3 fick en varsin, tyvärr saknas det en bild på Thomas eftersom han släppte tillbaka sin direkt medans jag och Fredda tog upp våran, och jo, man kan faktiskt ta upp en fisk ibland!!;) 
 

 
Absolut den finaste Regnbågen jag någonsin har fått, så jäkla vacker om jag får säga det själv!:)

 
Till er ALLA som har facebook så har jag en GRYMT spännande grej på gång. Under sommarens Laxfiske i Ljusne så kommer jag att sända drillningar LIVE nedifrån "Notholmen"! Jag kanske även kan få upp streamingen på bloggen, men vi får se!

HARE GÖTT!:D
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar