söndag 8 december 2013

Riktigt Fiske Läggs Ned!

Ja ni läste rätt. Riktigt Fiske läggs ned! Men bara för den här säsongen;) Hehe, det är så här att jag har problem med hälsan nu (allvarliga) och jag har inte ork att ens gå i skolan, inte varit i skolan på ca 2 månader, besöker sjukhus hela tiden, men vi får inte nå riktiga svar, det enda ja vet är att jag ska ned till Gävle den 19 för att träffa en nevrolog för att sedan få tid på Akademiska i Uppsala för en rejäl undersökning av kroppen. Men jag hoppas att ni gillade de 2 ynka avsnitten som ni fick, nästa år är jag tillbaka med nya fräscha fiskevatten! När, hur det kommer att bli och vilka som kommer att vara med är oklart, men jag har lite planer på G! Lägger även ned bloggande nu under en tid, troligtvis tills vårfisket drar igång!

Vill tacka er SÅ ENORMT mycket ni som har följt mig på bloggen och även under Riktigt Fiske! De två första avsnitten fick nästa 6000 visningar tills idag, mycket roligt!


HARE GÖTT!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar