måndag 24 mars 2014

Sportfiskemässan 2014 - The End!

Sportfiskemässan 2014 är nu över och jag har tänkt att köra en liten sammanfattning av vad som har hänt, så nu kör vi!

Fredag den 21 mars så ringde alarmet på mobilen 05.00, efter att ha legat kvar i några minuter så går jag ut igenom hallen där väskorna redan står packade och klara från gårdagen och fortsätter in emot toaletten, efter att mina "behov" är klara så gör jag mig i ordning och hämtar upp Fredrik och drar mot Stockholm och årets upplaga av den berömde, helt fantastiska Sportfiskemässan, men i år var inte allt normal! I år, då skulle nämligen jag få vara med, kan ni tänka er det? Jag? Nej, det kunde då inte jag, inte förens vi hade letat oss in bakvägen, fått satt på oss utställarkorten fram på bröstet och inta våra platser på bloggatan. NU var det äntligen dags, jag var där, där jag hade drömt om att vara i flera år, där jag känner att jag hör hemma.
 
 
Portarna öppnas och människorna forsar in, så mycket människor som trängde sig in för att få en skymt av de kända sportfiskeprofilerna och alla stånd, hade jag aldrig sett och trodde att jag aldrig någonsin skulle få se igen, men så fel jag hade.
 
 
Lördag.
Lördagen började och kaoset startade på en gång, Entrèhallen blev så överfull av människor så det inte gick att röra sig, bottenvåningen och hela rulltrappan ned stod still, kön fortsatte ut igenom portarna och ca 100 meter bort emot hotellet där vi bodde under hela våran vistelse. Med andra ord så var det HELT galet.

Under både Fredagen och Lördagen slog Sportfiskemässan nytt rekord, lördagen hade vi en besökssiffra på 7172 personer! GRYMT!
NÄ, nu tar vi lite bilder!:)











 
Najs va?

Lördagkväll då var det dags för utställarfest för oss utställare och det blev en stor hit! God mat och god dryck, det kunde inte bli bättre! Jag hamnade vid sportfiskarnas bord och hade det JÄTTE trevligt! Fick två nya kompisar, Henrik och Christer! Tack grabbar, ni är grymma, låt INGEN trycka ned er! :)
 


Sedan säger de här bilderna nog resten ;) ;) :D :D NÖJD KILLE! :D
 












 
Jag skulle även vilja säga att NU börjar jag med bloggandet SAMT fisket igen, NI kommer ÄVEN att kunna se mina inlägg under Fiskenyheters hemsida framöver: www.fiskenyheter.se !

HARE GÖTT // ANDREAS RIKTIGA STEN!!! :)))

 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar