fredag 4 april 2014

Bra gäddfiske!



Senaste två dagarna så jag har fiskat med Emil och vi har haft riktigt bra fiske, han lite bättre än mig;)
Allting började igår...

Vi anlände till samma ställe som man tycker borde vara sönder fiskat för länge sedan, fast det är det inte, efter ett litet tag så drar han på en riktigt fet och fin på 7,1 kg! STORT GRATTIS!:)
                     Sen var det min tur, BAAM VILKEN JÄTTE ;)

                            
 
Efter att ha fiskat klart så åkte vi ned till Gävle och shoppade lite på Najc för att sedan tillbringa kvällen vid min flugbindningshörna och tillverka några riktiga hetingar!
 

 
Idag, tillbaka på samma ställe men då var det min tur! 2-0 till mig! Inga stor men fisk som fisk! ;)
 




Hare gött! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar