söndag 30 mars 2014

Inspelningen Av Riktigt Fiske Är Igång!

NU är ÄNTLIGEN inspelningen av riktigt fiske igång! Igår så åkte jag och min kära flickvän ut för att jaga lite gädda och då passade vi på att filma, meningen är att hon ska lära sig att filma och bli min kameraman, så igår blev bara ett litet test egentligen som faktiskt blev bra. Fisk blev det också, en mycket fin och fet gädda som jag tog på flugspö på det sista stället som vi provade för dagen, mycket rolig dag och en mycket rolig inspelning må jag säga!


Tanken först med "Riktigt - Fiske" var att försöka göra det som en riktigt serie med 8 avsnitt precis som på tv, men i sista sekunden innan vi började att filma så bestämde jag mig för att endast göra detta för kul, så jag / vi filmar när vi fiskar och lägger upp filmerna eftersom istället! Så håll utkik framöver! :)

Ps, här är gäddan från gårdagens filmning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar