fredag 25 mars 2016

Jorå!

Det känns verkligen som att den här våren kommer att bli så mycket bättre än förra gällande Havsöringsfisket! Under förra våren fick jag endast en enda Havsöring och nu i år är jag redan uppe runt tio stycken. Igår åkte jag och Emil ned till Kanalen för att prova lyckan, dock var det så himla kallt på morgon så det tog ett tag innan första nappade, men sedan fortsatte det så under förmiddagen till och från. 


Tillslut fick jag en på 1.4kg efter en lite rolig fight! 


När huggperioden väl kom igång så blev jag tvungen att åka därifrån i några timmar och när jag kom tillbaka så hade Emil fått en riktigt grann och fin Havsöring på 2.5kg, GRATTIS!:D

Nu i helgen blir det inget fiske för jag ska uppåt i landet med min goda vän, men till veckan kör vi igen!
HARE GÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar