måndag 28 mars 2016

Toppform!

Ibland har man verkligen riktiga formsvackor och ibland är formen verkligen på topp, precis som den är nu. I morse var det återigen dags för att jaga lite Havsöring nere vid älven, jag och Emil kom ned runt 05.30 men kom just då på att man hade ju ändrat klockorna så vi fick vänta lite innan vi kunde börja fiska på grund av mörkret som fortfarande låg över vattnet.

När vi väl fick i grejorna i vattnet så började det att smälla nästan direkt, Emil började med en ledning på 2-0 med dessa finingar!



Grattis!

Sedan efter ett tag var det äntligen min tur... Kände direkt att det var en liten finare fisk men till min besvikelse så kom det upp en Lax... Men men, jag fiskade vidare och tillslut satt det även en fin havsöring där för min del!


Efter att ha nött några fler timmar utan kontakt så åkte vi hemåt, dock var jag tillbaka senare mot kvällen och lyckades dra ännu en fin Havsöring!


Efter den var jag ganska nöjd så jag packade ihop för dagen, nya tar på onsdag!

HARE GÖTT!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar