torsdag 15 november 2012

Bättre Form Än Zlatan!?

Jag antar att alla ni som läser detta har antingen sett eller hört talas om att Zlatan gjorde fyra hela mål för Sverige igår när dom besegrade England med 4-2. Men nu skiter jag i han, för nu ska det handla om mig!;)
 
Fisket som jag fick vara med om idag, var det absolut bästa jag har varit med om i hela mitt liv. På endast två timmar så drog jag 16 fiskar, varav 6 Havsöringar och 10 Laxar. Fyra av dom sex Havsöringar vägde från 2.7 kilo upp till 3.5 kilo. 2 små blankingar, resten var Brunöring.  
 
Laxarna var inte nå sämre, vikt från 1.3 kilo till 3.1 kilo. Ja vad ska man säga? Det går inte att förklara med ord, endast bilder..
 


















 
Inte varje dag som man nästan får ha en hel sida för sig själv i pärmen!:D

 
Hare gött!;D


2 kommentarer: