söndag 3 mars 2013

Ljusne | Havsöringar och Laxar!

Efter att gårdagens Angling vart en flopp med noll fällningar så bestämde jag mig för att om det var fint väder idag så var det raka vägen ner till älven som gällde. Så i morse hämtade Micke mig utanför dörren sedan bagav vi oss ner mot älven! Det blåste just nu på rejälvt och var några minus grader ute, så de var inte så jätte skönt. Men inte fick det stoppa oss eller, inte mig alla fall. Micke åkte hem efter nån timme för stackarn fryste!;)
 
Dagens första vart en fin Larrelainen!:)


 
Dagens andra vart en liten mindre Lax, som fredda fick hålla i!
Innan jag fick denna så fick jag en blanking på 46.5 cm som jag tappade efter mätning när vi skulle fota!

 
Min fjärde för dagen, ännu en blanking!

 
Sedan så vart det ÄNLTIGEN en finare fisk, en hyfsat fin Havsöring!



 
Solnedgång...

 
OBS! ALLA fiskar fick simma tillbkaka!:)
 
HARE GÖTT!

1 kommentar:

  1. Tjena Sten! Maila mig på victor.sandberg@gmail.com så bokar vi in en liten date till våren! Bra fiskat!

    SvaraRadera